スポンサーサイト


たまにはしんみり…

B.J Thomasの「raindrops keep falling on my head(雨にぬれても)」です。




※日本語訳入り

Raindrops are falling on my head
And just like the guy whose feet are too big for his bed
Nothing seems to fit
Those raindrops are falling on my head they keep falling


また僕は雨にふられてる
まるで足が大きすぎてベッドからはみ出してる奴みたいに
何ひとつ、うまくいってないんだ
それでも雨は僕に降り注ぐ

So I just did me some talking to the sunAnd I said I didn't like the way he got things doneHe's sleeping on the jobThose raindrops are falling on my head they keep falling

だから僕は太陽に話しかけたんだ
こんなのは嫌だ、って
ちゃんと寝てないで仕事してくれよ、て
だって雨はまだ降り続けているから

But there's one thing I knowThe blues they send to greet me won't defeat meIt won't be long 'til happiness steps up to greet me

でもそこで分かったことが1つあるんだ
悲しみは僕を打ち負かすことはできない、
そして幸せが僕に訪れるのもそう遠くない、と。

Raindrops keep falling on my headBut that doesn't mean my eyes will soon be turning redCrying's not for me'Cos I'm never gonna stop the rain by complainingBecause I'm freeNothing's worrying me

いくら雨にぬれたって
僕の目は赤くならないだろう
僕に涙は似合わない
だって文句ばかり言ったって雨は止まないから
そう僕は自由なんだ
何も心配することはないんだ

It won't be long 'til happiness steps up to greet me

幸せがやってくるのはそう遠くはないさ
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

KAZU

Author:KAZU
ようこそお暇なブログへwww
アニメやらミリタリーやらが好きなさみしい生活をおくるやつですがよろしくです。
サバイバルゲームチームSAGITTARIUSの隊員でもあります。
USAF PJ装備やらを目指していこうかなと(ノ^-^)ノ
↓ツイッターもやってます↓
http://twitter.com/kazu96229

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
エル・プサイ・コングルゥ…
イロイロ
TVアニメ『リトルバスターズ!』公式サイト ソードアート・オンライン ビビッドレッド・オペレーション ビビッドレッド・オペレーション 「まおゆう魔王勇者」TVアニメ公式サイト 「まおゆう魔王勇者」TVアニメ公式サイト supercell公式サイト
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR
